هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 24 تیر 1396  11:34 AM
در جشنواره‌های همگانی و استعدادیابی مدعی استان برتر کشور هستیم

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های لیگ برتر استان اصفهان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

 

به گزارش سایت هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، با بیان اینکه سال گذشته لیگ برتر تنیس روی میز استان اصفهان را با شش تیم شروع کردیم، اظهار کرد: امسال دومین دوره لیگ برتر استان اصفهان را همانند دوره نخست به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های لیگ برتر استان اصفهان نسبت به سال گذشته با پیوستن 2 تیم دیگر افزایش خوبی داشته است، افزود: دو بازیکن المپین کشور با حضور در ترکیب دو تیم مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها شرکت دارند که جذابیت این بازی‌ها را افزایش داده است. نوشاد عالمیان که تجربه دو دوره شرکت در المپیک را دارد و با رتبه شصت و نهم جهانی، نفر اول تنیس روی میز ایران به حساب می‌آید و افشین نوروزی که تجربه یک دوره حضور در المپیک را دارد و کاپیتان تیم ملی ایران نیز است و از نظر رنکینگ نفر 3 ایران است.

 

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: وجود بازیکنان المپیکی باعث تمایل بیشتر اسپانسرها برای حمایت از این رشته می‌شود. ایدئولوژی و روش هیئت نیز این است که با هر شرکت، سازمان و سرمایه گذاری که وارد همکاری می‌شود معامله برد برد داشته باشد. از این در بحث درآمد زایی برای بازیکنان رشته تنیس روی میز، توسعه ورزش همگانی رشته تنیس روی میز و ارتقاء کیفی بازیکنان بومی استان اصفهان کسانی که چندین ماه در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند باعث می‌شود که تمرینات این بازیکنان مستمرو مداوم باشد و انگیزه‌ای بیشتری برای شرکت در مسابقات کشوری پیدا کنند.

 

تکابی با بیان اینکه رشته تنیس روی میز رشته‌ای دیر بازده است، تصریح کرد: یک پروسه طولانی زمان می‌برد که یک بازیکن تربیت شود، اما آمار و نتایجی که فدراسیون تنیس روی میز منتشر کرد مبنی بر این است که از لحاظ کسب مدال استان اصفهان در بین سه استان برتر کشور جای دارد. در جشنواره‌های همگانی و استعدادیابی مدعی جایگاه استان برتر در کشور هستیم و در سال های گذشته رشد چشم گیری داشته‌ایم.